NOTA INFORMATIVA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

       Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice EBOS TOUR SRL.,OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL Număr Registrul General:  0011593, Număr infochiosk: 88958931548, cu sediul in TIMISOARA, str. I. DRAGALINA nr. 39. ap. 4, reprezentata prin Bosun Petre – Director General are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: promovarea de servicii si produse adresate direct clientilor persoane fizice si promovarii ofertelor prin mijloace de marketing direct.

         Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare procesarii solicitarii Dumneavoastra. Refuzul dvs. determina imposibilitatea concretizarii serviciului solicitat.

          Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: EBOS TOUR SRL

         Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor(*). Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa TEL 0744397059, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.


Nota
(*) orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Politici de Confidentialitate

EBOS TOUR srl, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.ebostour.ro respecta caracterul privat si securitatea informatiei furnizate de catre dumneavoastra atunci cand utilizati acest website, inclusiv a datelor cu caracter personal, scop in care a creat si aplica prezenta Politica de confidentialitate.

Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Politicii de confidentialitate, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intreaga intelegere (contractul) dintre parti.

EBOSTOUR isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul website-ului www.EBOSTOUR.ro, precum si Politica de confidentialitate, fara nici un fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Definitii

  1. date cu caracter personal - orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;

  2. prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea;

  3. stocarea - pastrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;

  4. sistem de evidenta a datelor cu caracter personal - orice structura organizata de date cu caracter personal, accesibila potrivit unor criterii determinate, indiferent daca aceasta structura este organizata in mod centralizat ori descentralizat sau este repartizata dupa criterii functionale ori geografice;

  5. operator - orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, care stabileste scopul si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

  6. tert - orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, alta decat persoana vizata, operatorul ori persoana imputernicita sau persoanele care, sub autoritatea directa a operatorului sau a persoanei imputernicite, sunt autorizate sa prelucreze date;

  7. destinatar - orice persoana fizica sau juridica, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritatile publice, institutiile si structurile teritoriale ale acestora, careia ii sunt dezvaluite date, indiferent daca este sau nu tert; autoritatile publice carora li se comunica date in cadrul unei competente speciale de ancheta nu vor fi considerate destinatari;

  8. date anonime - date care, datorita originii sau modalitatii specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoana identificata sau identificabila;

  9. date de tip "business contact" - date care includ numele, functia, adresa de business, numarul de telefon sau adresa e-mail a unui angajat al unei organizatii, in aceasta calitate. Datele tip "business contact" nu intra in categoria datelor cu caracter personal;

  10. date statistice - date care au fost obtinute ca urmare a prelucrarii de catre operator a datelor cu caracter personal dar care nu pot fi folosite la identificarea unei persoane si sunt folosite exclusiv pentru scopuri statistice si/sau de informare, promovare.

Colectarea de date cu caracter personal
EBOSTOUR poate colecta de la dumneavoastra date cu caracter personal dar numai cu acordul dumneavoastra si daca ni le furnizati voluntar, sau conform cu legislatia in vigoare (legea 365/2002,  legea 677/2001 si modificarile ulterioare)
Folosim datele cu caracter personal colectate in urmatoarele scopuri:

  • Pentru a ne asigura ca pagina de web este relevanta nevoilor dumneavoastra.

  • Pentru a livra servicii precum buletinele de stiri, evenimentele sau produsele pe care le-ati cerut sau achizitionat.

  • Pentru a ne ajuta sa cream si sa publicam continutul cel mai relevant pentru dvs.

    EBOSTOUR colecteaza informatii si le prelucreaza in date statistice despre ce pagini accesati in interiorul Site-urilor., inclusiv adresa IP de la care Site-ul este vizitat. EBOSTOUR poate folosi in cadrul Site-urilor cookies, stocand temporar date cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  • Pentru a imbunatati securitatea accesului.

  • Pentru a imbunatati uzabilitatea si a va furniza un serviciu cat mai bun.

In diferite sectiuni din Site se gasesc linkuri pentru a ne trimite un mesaj email. Adresa dumneavoastra de email este folosita pentru a va trimite un raspuns si mesajul dumneavoastra este retinut pentru referinte viitoare in cazul in care decideti sa ne contactati din nou. Adresa dumneavoastra de e-mail si numele furnizat intra in categoria datelor tip "business contact" iar EBOSTOUR le va putea utiliza, inclusiv in a le furniza unor terti, avand acceptul dumneavoastra.

EBOSTOUR poate dezvalui datele cu caracter personal catre terti daca acest lucru este cerut de lege sau in cazurile de buna credinta in care aceste actiuni sunt necesare pentru: (a) conformarea la rigorile legii; (b) protejarea si apararea drepturilor de proprietate ale EBOSTOUR si ale site-urilor sale web, sau (c) actionarea in circumstante de urgenta pentru protejarea sigurantei personale a angajatilor, utilizatorilor de produse sau servicii, sau a persoanelor publice.

Atunci cand suntem solicitati sa furnizam date cu caracter personal sau ni se permite acest lucru, vor fi dezvaluite doar acele date necesare indeplinirii obiectului solicitarii.

EBOSTOUR nu vinde, schimba sau inchiriaza date cu caracter personal catre terti.

Colectarea de date cu caracter personal pe Site-ul www.EBOSTOUR.ro:
Suplimentar fata de cele de mai sus, colectarea de date cu caracter personal pe Site-ul www.EBOSTOUR.ro implica:
Folosim datele cu caracter personal colectate pe Site-ul www.EBOSTOUR.ro in urmatoarele scopuri:

  • facturarii produselor/serviciilor comandate de catre dumneavoastra;

  • livrarii acestora;

  • efectuarii platii online;

Utilizarea datelor statistice si datelor anonime
EBOSTOUR poate folosi datele statistice sau datele anonime rezultate in urma prelucrarii in calitatea sa de operator in urmatoarele scopuri:

  • realizarii de analize/rapoarte;

  • realizarii de informari;

  • publicarii, promovarii, ofertarii produselor/serviciilor oferite de catre EBOSTOUR

Securitatea datelor colectate
Serverele pe care Site-urile sunt gazduite sunt protejate de acces fizic si la distanta limitat, fiind instalate in incinte adecvate tehnic si dpdv al securitatii. Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a va proteja datele cu caracter personal colectate, analizam noile tehnologii in domeniu si, atunci si daca este cazul, le aplicam in vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate. De asemenea, infrastructura hardware si software utilizata de catre EBOSTOUR, este periodic analizata dpdv al securitatii.

Legaturi externe
Site-urile pot contine legaturi spre alte website-uri, in afara controlului EBOSTOUR, website-uri care credem ca le veti gasi utile. Daca accesati aceste linkuri veti accesa/vizita website-uri care pot avea o politica de confidentialitate diferita de EBOSTOUR.

Minori
EBOSTOUR nu vinde produse si/sau servicii care sa fie cumparate de catre minori. EBOSTOUR poate vinde sau incasa contravaloarea unor produse/servicii destinate minorilor, dar achizitionate de catre un adult. Daca sunteti minor si accesati un Site o puteti face doar daca sunteti sub supravegherea unui parinte sau a tutorelui legal.

Impunerea acestei Politici de Confidentialitate
Daca aveti intrebari legate Politica de Confidentialitate sau doriti sa fiti informat asupra datelor cu caracter personal prelucrate de catre EBOSTOUR si care va privesc direct, va rugam sa ne contactati.

Legislatie
Politica de confidentialitate se supune legislatiei romane. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul EBOSTOUR SRL. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, va fi considerata competenta instanta judecatoreasca din aceeasi structura administrativa cu sediul EBOSTOUR SRL.

 

ASIGURAREA PRIVIND RAMBURSAREA CHELTUIELILOR DE

REPATRIERE SI / SAU A SUMELOR ACHITATE DE CĂTRE TURIST,

ÎN CAZUL INSOLVABILITĂłII SAU FALIMENTULUI AGENłIEI DE

TURISM

 

Conditii de asigurare

 

1. DEFINITII

1.1. AgenTia de turism - unitatea specializată care oferă si vinde pachete de servicii turistice sau componente ale

acestora.

1.2. Asiguratul - societatea comercială înregistrată în România, titulara licenTei de turism pentru agenTia de

turism.

1.3. Beneficiarul - turistul.

1.4. Cheltuielile de repatriere - cheltuielile efectuate de turist după întreruperea de către Asigurat a derulării

contractului de comercializare a pachetului de servicii turistice, pentru ca turistul să se poată întoarce la punctul

original de plecare din România, în condiTii de confort si preT similare celor contractate.

1.5. Contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice - acordul de voindintre Asigurat si turist care

are ca obiect cumpărarea unui pachet de servicii turistice de către turist si eliberarea documentelor de plată si a

documentelor de călătorie de către Asigurat.

1.6. Dauna - prejudiciul financiar suferit de turist.

1.7. Debitul - sumele achitate si/sau cheltuielile de repatriere. În cazul în care plata de către turist a serviciilor

contractate cu agenTia de turism a fost facută în lei, debitul se actualizează în funcTie de rata inflaTiei.

1.8. Despăgubirea - suma datorată de Asigurător Beneficiarului în urma producerii evenimentului asigurat.

1.9. Evenimentul asigurat - neplata debitului de către Asigurat ca urmare a insolvabilităTii sau falimentului

acestuia.

1.10. Falimentul - procedura judiciară de executare silită a bunurilor din averea Asiguratului, în scopul acoperirii

datoriilor comerciale ale acestuia.

1.11. Insolvabilitatea - situaTia în care Asiguratul nu achită debitul în termen de 15 (cincisprezece) zile

calendaristice de la primirea de către acesta a documentelor justificative de la turist sau întrerupe unilateral

acordarea serviciilor.

1.12. LicenTa de turism - documentul prin care se atestă capacitatea Asiguratului de a comercializa servicii

turistice în condiTii de calitate si siguranpentru turisti.

1.13. Pachetul de servicii turistice: combinaTia prestabilită a cel puTin două din următoarele trei grupe de servicii,

cu condiTia ca durata neîntreruptă a acestora să depăsească de 24 ore sau să cuprindă o înnoptare, si anume

transport, cazare si alte servicii, fără legătură cu transportul sau cazarea sau care nu sunt accesorii ale acestora

si care reprezintă o parte semnificativă a pachetului de servicii turistice, cum ar fi: alimentaTie, tratament balnear,

agrement si alte asemenea.

1.14. Sumele achitate - contravaloarea serviciilor turistice neprestate turistului – servicii plătite de acesta în

conformitate cu contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice încheiat cu Asiguratul.

1.15. Turistul - orice persoană care cumpără sau se angajează să cumpere pachetul de servicii turistice –

contractant principal – sau orice altă persoană în numele căreia contractantul principal se angajează să cumpere

pachetul de servicii turistice – alTi beneficiari – sau orice persoană în favoarea căreia contractantul principal sau

alTi beneficiari cedează pachetul de servicii turistice – cesionarul.

2. OBIECTUL POLIłEI DE ASIGURARE

2.1. Obiectul prezentei poliTe de asigurare este acoperirea de către Asigurător a riscului de neplată a debitului pe

care îl are Asiguratul fade turisti (beneficiarii asigurării), cauzat de neexecutarea integrală sau parTială a

contractelor de comercializare a pachetului de servicii turistice încheiate cu acestia, în cazul insolvabilităTii sau

falimentul Asiguratului.

2.2. Asigurătorul acceptă ca, în schimbul primei de asigurare încasate de la Asigurat, să garanteze turistilor –

beneficiari ai asigurării – plata debitelor în cazul insolvabilităTii sau falimentului Asiguratului.

3. EXCLUDERI

Asigurătorul nu datorează despăgubiri pentru:

a) daune rezultate din alte cauze decât insolvabilitatea sau falimentul Asiguratului;

b) alte sume solicitate de turist în afara celor privind cheltuielile de repatriere si/sau a sumelor achitate de

către acesta;

c) cheltuielile efectuate de turist înainte de începerea derulării contractului de comercializare a pachetului de

servicii turistice, care nu sunt incluse în preTul pachetului de servicii turistice (taxa de viză, vaccinări, taxe

de aeroport);

d) sumele achitate de către turist, pe care Asiguratul nu este obligat să le restituie conform contractului de

comercializare a pachetului de servicii turistice;

e) daune generate de forTa majoră invocată de Asigurat, dovedită cu documente emise de autorităTile

publice competente. Prin caz de formajoră se înTeleg împrejurările care au intervenit după încheierea

contractului de comercializare a pachetului de servicii turistice, ca urmare a unor evenimente

extraordinare, neprevăzute si inevitabile pentru părTi;

f) fraudă, rea-intenTie sau rea-credindin partea turistului sau a reprezentanTilor acestuia;

g) daune rezultate din orice consecina războiului, invaziei, actelor de agresiune străină (fie că războiul

este declarat sau nu), război civil, rebeliune, revoluTie, insurecTie, lovitură de stat;

h) daune rezultate din vina turistului.

4. SUMA ASIGURATĂ

Suma asigurată reprezintă limita răspunderii pe care Asigurătorul o are pentru turistii agenTiei de turism până în

limita acesteia.

5. PERIOADA DE ASIGURARE SI PERIOADA DE RĂSPUNDERE

5.1. Perioada de asigurare este menTionată în poliTa de asigurare.

5.2. Perioada de răspundere, în cazul fiecărui contract de comercializare a pachetului de servicii turistice, începe

la data semnării respectivului contract.

5.3. Răspunderea, în cazul fiecărui contract de comercializare a pachetului de servicii turistice, încetează în una

din următoarele situaTii, indiferent care dintre acestea intervine mai întâi:

a) finalizarea derulării pachetului de servicii turistice, conform contractului respectiv;

b) rezilierea contractului respectiv;

c) plata integrală a debitului de către Asigurat sau de către un terT; în cazul plăTii parTiale răspunderea

Asigurătorului se diminuează în mod corespunzător;

d) plata despăgubirii datorate de către Asigurător.

6. PRIMA DE ASIGURARE

6.1. Cota de primă de asigurare este precizată în poliTa de asigurare si se aplică la suma asigurată.

6.2. Prima de asigurare este plătită în aceeasi monedă în care este exprimată suma asigurată.

7. FRANSIZA

7.1. Fransiza este partea de risc rămasă în răspunderea turistului, exprimată în procente din suma asigurată, si

se deduce din fiecare daună.

7.2. Fransiza este precizată în poliTa de asigurare.

8. OBLIGAłIILE ASIGURATULUI

8.1. Asiguratul are obligaTia de a plăti prima de asigurare.

8.2. Asiguratul are obligaTia de a informa turistul în legătură cu condiTiile de asigurare privind rambursarea

sumelor achitate de către turist si/sau a cheltuielilor de repatriere.

8.3. Asiguratul are obligaTia de a întocmi contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice în

conformitate cu prevederile legale în vigoare.

8.4. Asiguratul are obligaTia de a informa Asigurătorul în legătură cu orice modificare intervenită în unul din

următoarele elemente: denumire, formă juridică, sediu, telefon, structura acTionariatului, licenTa de turism, brevete

de turism.

9. OBLIGAłIILE ASIGURĂTORULUI

9.1. Asigurătorul are obligaTia de a plăti despăgubirea pe baza documentelor justificative menTionate la art. 10.6,

în condiTiile prezentei poliTe de asigurare; despăgubirea se face în moneda contractului de comercializare a

serviciilor turistice.

9.2. În cazul în care plata de către turist a serviciilor contractate cu agenTia de turism a fost făcută în lei,

despăgubirea se actualizează în funcTie de rata inflaTiei.

10. CONSTATAREA DAUNELOR SI PLATA DESPĂGUBIRILOR

10.1. În cazul în care Asiguratul nu efectuează repatrierea turistului, turistul are obligaTia de a anunTa imediat

Asigurătorul prin telefon, fax sau e-mail. În această situaTie, Asigurătorul nu are obligaTia de a achita imediat

contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a o rambursa după întoarcerea turistului în România, în condiTiile

prezentei poliTe de asigurare.

10.2. În cazul în care turistul solicită de la Asigurat rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de

repatriere, acesta trebuie să trimită documentele justificative către Asigurat prin scrisoare recomandată cu

confirmare de primire. Turistul are obligaTia de a păstra fotocopii după respectivele documente justificative.

Turistul poate solicita Asiguratului rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de

 

15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulării pachetului de servicii turistice sau de la data

repatrierii.

10.3. Turistul are obligaTia de a notifica Asigurătorul, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în

legătură cu solicitarea adresată Asiguratului privind rambursarea sumelor achitate si/sau a cheltuielilor de

repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmării de primire prevăzute la art. 10.2.

10.4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmării de primire a

documentelor justificative de către Asigurat, turistul nu a primit sumele solicitate de la Asigurat, are loc

evenimentul asigurat.

10.5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligaTia

de a transmite Asigurătorului, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire

însoTită de documentele justificative.

10.6. Documentele justificative constau în principal în:

a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;

b) confirmările de primire precizate la pct. 10.2, 10.3 si 10.5;

c) fotocopiile documentelor de plată a avansului (chitanTe, ordine de plată etc), în cazul cererilor de

rambursare a sumelor achitate de turist;

d) fotocopiile de pe documentele de transport si cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de

repatriere.

10.7. Despăgubirea nu poate depăsi suma achitată de turist în contractul de comercializare a pachetului de

servicii turistice, precum si sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor pct. 9.2.

10.8. Din despăgubire se scade fransiza menTionată pe poli.

10.9. Despăgubirea va fi plătită în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de către

Asigurător a documentelor justificative de la turist.

10.10. În cazul în care după plata despăgubirii Asiguratul plăteste debitul către turist, turistul are obligaTia de a

restitui Asigurătorului despăgubirea primită, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii de la Asigurat

a sumelor reprezentând debitul.

11. DISPOZITII FINALE

11.1. Prin plata despăgubirii si în limita acesteia, Asigurătorul se subrogă în toate drepturile turistului împotriva

Asiguratului si este mandatat să folosească toate mijloacele legale pentru executarea silită a Asiguratului.

11.2. Asigurătorul are dreptul de a rezilia prezenta poliîn cazul retragerii licenTei de turism a Asiguratului de

către autoritatea competentă. Asigurătorul este răspunzător în continuare exclusiv pentru contractele de

comercializare a pachetelor de servicii turistice încheiate înainte de data rezilierii.

11.3. Asigurătorul are dreptul de a suspenda prezenta poliîn oricare din următoarele cazuri:

- suspendarea de către autoritatea competentă a licenTei de turism aferente Asiguratului;

- nerespectarea obligaTiilor asumate de Asigurat prin prezenta polide asigurare.

Asigurătorul este răspunzător în continuare exclusiv pentru contractele de comercializare a pachetelor de servicii

turistice încheiate înainte de data suspendării.

11.4. Prezentele clauze contractuale sunt completate cu prevederile legale în vigoare.

11.5. Orice litigiu rezultat din interpretarea si/sau din executarea prezentei poliTe de asigurare se soluTionează pe

cale amiabilă sau, dacă nu este posibil astfel, de către instanTele de judecată competente din România.

 

Subcategories

Breadcrumbs

rezervari bilete de avion Timisoara