NOTA INFORMATIVA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice EBOS TOUR SRL.,OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL Număr Registrul General: 0011593, Număr infochiosk: 88958931548, cu sediul in TIMISOARA, str. I. DRAGALINA nr. 39. ap. 4, reprezentata prin Bosun Petre – Director General are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: promovarea de servicii si produse adresate direct clientilor persoane fizice si promovarii ofertelor prin mijloace de marketing direct.
Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare procesarii solicitarii Dumneavoastra. Refuzul dvs. determina imposibilitatea concretizarii serviciului solicitat.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: EBOS TOUR SRL
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor(*). Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa TEL 0744397059, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
Nota
(*) orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
CONDITII DE COMERCIALIZARE A BILETELOR DE AVION
Stimati clienti, înainte de emiterea biletului de avion aveti dreptul sa solicitati atât conditiile generale de comercializare a biletelor de avion, cât si conditiile generale de transport aerian. COMERCIALIZAREA BILETELOR DE TRANSPORT AERIAN Informatiile pe care pasagerii care achizitioneaza bilete de avion trebuie sa le solicite la o agentie vanzatoare, pentru a fi complet informati, sunt urmatoarele: 1.Natura zborului : Regulat/charter/ low fare ( rezervare facuta in alta parte decat in CRS) 2. Costul biletului defalcat : pret de baza, taxe aeroport , taxa de serviciu 3. Conditiile tarifare ale biletului: a) Posibilitatea de a se modifica datele de calatorie si in ce conditii b) Posibilitatea de a se rambursa partial sau total contravaloarea biletului si in ce conditii c) Conditiile de emitere cu timp minim in avans; 4.Tip bilet emis : electronic / paper 5.Cantitatea de bagaje pe pare pasagerul are dreptul sa o transporte gratuit, atat ca bagaj de mana cat si de cala. 6. Orele de operare, decolare , aterizare, escala 7. Itinerariul de zbor 8.Compania aeriana care opereaza ruta solicitata 9. Timpul minim necesar de prezentare la ghiseul de imbarcare 10. Informatii in cazul pierderii biletului; 11. Moneda de emitere a biletului : RON / EURO 12. Modalitatea de plata: cash, card, factura; 13. Nivelul taxelor de serviciu pentru : a) Emitere a biletului b) Reemitere c) Schimbare data de rezervare d) Rambursare totala sau partiala a biletului e) Alocarea locului in avion 14. Dupa informarea completa in legatura cu informatiile de mai sus, pasagerul poate solicita emiterea biletului in cunostinta de cauza, agentul emitent fiind degrevat de orice responsabilitate, cu exceptia celor legale. Totodata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei, din momentul emiterii biletului, revine companiei aeriene. 15. Recomandam pasagerului verificarea conditiilor de transport aerian cu 24 de ore inainte de calatorie. Informarea poate fi realizata eficient daca pasagerul contacteaza telefonic aeroportul. |
|